ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Sluit je als de jonge held Koby aan bij de Marines en onderga een bijzondere en veeleisende training! * Dit product bevat Soul Map 2, met nieuwe vaardigheden en verhoogde limieten voor bestaande statistieken en vaardigheden.