ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Law Costume
Een DYNASTY WARRIORS 9 Cao Pi-outfit voor het ONE PIECE-personage Trafalgar Law. Voltooi de inleiding van Dramatic Log en ontgrendel Trafalgar Law als speelbaar personage om deze outfit in alle speltypen te gebruiken.