Haal alle drie de DLC-pakketten met speelbare personages in huis met de Character Pass! Elk DLC-pakket bevat 3 speelbare personages. Deze speciale pas bevat dus maar liefst 9 personages. Character Pass-bonus: ・ Charlotte Katakuri - vroege ontgrendeling *Speelbare personages die worden verkregen via de Character Pass zijn beschikbaar als download na de release. *De DLC-pakketten uit de Character Pass kunnen ook per stuk worden aangeschaft.