ONE PIECE ODYSSEY Sniper King Outfit Set
Bevat: 〮 Sniper King's Traveling Outfit 〮 Evasion +15 Petit Jewelry 〮 TP Cost Reduction Petit Jewelry De Sniper King's Traveling Outfit is een exclusief kostuum voor Usopp. Als je het draagt, verandert het uiterlijk van Usopp in de Sniper King, maar zijn stem blijft ongewijzigd. *Inhoud en specificaties kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. *Bij bepaalde scènes en acties in de game zie je mogelijk niet het gewijzigde kostuum. *Bonussen kun je vanaf het begin van de game krijgen.