De Olympische Spelen zijn terug en nu kun jij schitteren! Of je nu met je vrienden of familie speelt, of voor goud gaat in het wereldwijde klassement, dit is een partygame waar iedereen van geniet! Maak je klaar om je van je competitieve kant te laten zien. Creëer je atleet, pas diens vaardigheden aan en kies de perfecte outfit. Waarom zou je genoegen nemen met standaard sportkleding als je ook als piraat, astronaut of cowboy in het middelpunt van de belangstelling kunt staan? Kies uit 18 leuke sportevenementen, van tennis en voetbal tot de 100 meter sprint, basketbal en boksen: er valt altijd wel een record te verbreken of score te verbeteren. Voor goud gaan was nog nooit zo leuk!