OK K.O.! Let's Play Heroes
Op basis van de Cartoon Network-successhow heeft deze game als hoofdrolspeler de minuscule held K.O. terwijl hij stoot, slidings maakt, vecht en zich krachtig een weg baant door hordes kwaadaardige Boxmore-robots op een epische zoektocht om Lakewood Plaza Turbo van de maniakale Lord Boxman te redden. Ontmoet in dit door verhalen gestuurde avonturenspel de vol actie zijnde cartoonvechter, verhoog je statistieken om krachtige nieuwe gevechtsbewegingen te ontgrendelen, verzamel de kaarten van al uw favoriete Plaza-personages en roep ze vervolgens op tot oorlog om onconventionale aanvallen over massa's vreemde zoektochten te ontketenen. K.O. IS EEN-OK! Ga door met het vernietigen van gecombineerde elementen en verzamel dan letterlijk de in de strijd verdiende statistieken om K.O. te verhogen en krachtige nieuwe gevechtsbewegingen te ontgrendelen! ONDERZOEK LAKEWOOD PLAZA TURBO! Meng je onder al je favoriete Lakewood Plaza Turbo-helden, neem deel aan ontstuimige gevechten met binnendringende robots, en ga op vreemde zoektochten naar verknipte personages! VERZAMEL IEDERE POW-CARD! Organiseer en raak geobsedeerd door je verzameling Pow-kaarten.Eenmaal ontgrendeld bevat elke kaart een verwoestende heldhelpende aanval die je in de strijd kunt gebruiken! OORSPRONKELIJKE VERHAAL EN VOICE OVER Onder toezicht van showmaker Ian Jones-Quartey, OK K.O.! Laten we Helden spelen is gebaseerd op een gloednieuw origineel verhaal en is ingesproken door vaste hoofdpersonen uit de serie! De tekst in het spel is ook beschikbaar in het Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Mexicaans-Spaans, Portugees, Braziliaans-Portugees en Russisch. De stemmen zijn in het Amerikaans-Engels.