Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition)
"DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) is een digitaal artbook met de Official Book (Japanse versie) en de Original Soundtrack. Nadat deze items zijn toegepast, kun je ze vinden in de hoofdgame. Het Official Book staat vol met originele illustraties van belangrijke gebeurtenissen uit het Drie Koninkrijken-tijdperk, plus nooit eerder gedeelde informatie over personages en hun relaties met elkaar. Het draait allemaal om het grote verhaal van de nieuwe 'DYNASTY WARRIORS', dat wordt verteld vanuit het oogpunt van één hoofdpersoon. Je kunt het bekijken door in het hoofdmenu te kiezen voor Special Content en dan 'Official Book'. De Original Soundtrack bevat de 20 originele nummers die voor deze titel zijn gecomponeerd. Je kunt het afspelen door in het hoofdmenu te kiezen voor Special Content, dan Music en vervolgens 'Original Soundtrack'. Let op: - Het gaat om de digitale versies van het Official Book (Japanse versie) en de Original Soundtrack die zit inbegrepen bij de 'Treasure Box' die in sommige regio's wordt verkocht. Houd er rekening mee dat deze content ook zit inbegrepen bij de set 'DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version'. - Deze content kan niet worden gedownload als aparte bestanden (PDF, MP3, etc.). - Al deze content kan niet buiten de game worden bekeken of gespeeld. - Als het installeren van een add-on wordt voltooid terwijl de game draait, komt de content beschikbaar nadat je bent teruggekeerd naar het hoofdmenu.