Not For Broadcast: Live and Spooky
Het is 's avonds laat. Buiten raast een storm. Je bent helemaal alleen in de zendkamer. Wat is al die vreemde nieuwe apparatuur die voor je staat? Je bent gevraagd om laat te werken aan een speciale aflevering van de populaire paranormale spokenjagersshow, 'Live & Spooky'. Hij speelt zich af in een verlaten filmstudio van de overleden vader van niemand anders dan een gerespecteerde journalist en nieuwslezer, Patrick Bannon. Jaren geleden werd de studio gesloten vanwege een plotselinge dood met verdachte omstandigheden. Geen levende ziel weet de waarheid, maar misschien hebben de doden de antwoorden. Ten minste, dat is wat de tv-gids zegt. Het gaat een lange nacht worden ... en je wordt niet eens betaald voor overuren. Regisseer de actie als nooit tevoren Vanavond hebben ze spokencamera's, enge blauwe lichten en een enthousiast echt medium op de set, maar jij moet het allemaal bij elkaar zien te brengen. Maar maak je geen zorgen. De nieuwe 'spookeffect'-knoppen maken de show niet alleen levendiger, maar ze laten het team ter plaatse ook weten waar ze als volgt naartoe moeten. Ze kunnen tijdens de show niet naar alle locaties, dus kies verstandig. Verdedig je tegen de geestenwereld Luister, niemand zegt dat spoken echt bestaan. Dit is natuurlijk allemaal maar vermaak. Maar als ze wel echt bestaan, moet jij het team veilig zien te houden. Daarvoor heb je een hele reeks nieuwe knoppen, joysticks, draaiknoppen en schakelaars tot je beschikking, maar alles is al voor je ingesteld, dus zit nergens aan. Spoken bestaan alleen niet, dus dit is allemaal niet getest of zo, maar we weten zeker dat het goedkomt! Ontdek de waarheid Deze show kan op meer dan één manier eindigen, en het draait niet alleen om kijkcijfers. Live & Spooky is ontworpen om meer dan een keer te spelen. Houd je hoofd erbij en je ogen en oren open om aanwijzingen op te pikken en het ware mysterie achter de noodlottige studio te ontrafelen.