NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION
Doe mee aan de verkiezingscampagne in dit grappige, pixelachtige politieke opus van Roll7 in 2.25D. Schiet, glijd en moord je een weg door 28 levels vol geweldige Britse actie en humor en zorg dat de hele wereld op BunnyLord stemt. Gebruik redelijk geweld op een onredelijke manier in een dynamische combinatie van schietend rennen en vanuit dekking afknallen. Met het intuïtieve, snelle dekkingssysteem kun je naar dekkingsplaatsen glijden, rollen en duiken zodat je vijandelijk vuur ontwijkt voordat je terugslaat met tackles, executies en honderden kogels. Kies tussen 9 helden, ieder met een eigen speelstijl en manieren om criminelen af te maken. Schiet het tuig van de stad door deuren met het geweer van Cletus, hak ze in tweeën met Kimmy's katanasprint of sla de misdaad simpelweg de lelijke kop in met Ronalds hamer. Ga tot het bittere eind voor de primaire doelen en (soms willekeurige) secundaire doelen, maar wees bedacht op plotselinge gebeurtenissen waardoor de rollen in een oogwenk zijn omgedraaid. SWAT-teams, met pistolen zwaaiende oudjes, helikopter-kanonneerboten, panda's, mopshonden en suïcidale samoerais proberen je verkiezingsoverwinning te voorkomen. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION introduceert de campagne “ME, MYSELF & BUNNYLORD”, waarin je in de huid kruipt van de BunnyLord! Gebruik redelijk geweld op een onredelijke manier om zijn ongelukjes in het ruimte-tijdcontinuüm goed te maken en het evenwicht in het universum weer te herstellen. Dit nieuwe avontuur bevat 3 gloednieuwe missies met nieuwe schurken, instellingen en uitdagingen.