Nordic Adventure-bundel
Ga op een schitterende, maar gevaarlijke reis met de Nordic Adventure-bundel, met daarin Bramble: The Mountain King en Spirit of the North. Raak je gefascineerd of geboeid? Ondertussen heb je ontmoetingen met fantastische berggeesten en wraakzuchtige bosbewakers. Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King neemt je mee op een aangrijpende en verontrustende reis door schitterende omgevingen. Kruip in de huid van Olle, een jongen die op pad gaat om zijn zus te redden, die is ontvoerd door een gevaarlijke trol. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition is een third-person avonturenspel voor één speler, geïnspireerd op de adembenemende en mysterieuze landschappen van IJsland. Het verhaal ontspringt aan verschillende delen van de Noordse folklore.