Nobody Saves the World
"Verander van een karakterloze niemand in een SLAK, een GEEST, een DRAAK en meer in een nieuwe kijk op actie-RPG's van de makers van Guacamelee! Voltooi missies om ruim 15 gevarieerde en verschillende gedaantes te ontdekken en aan te nemen. Mix en match vaardigheden op onverwachte manieren om nóg meer uitdagende opdrachten vrij te spelen en te voltooien. Verken een uitgestrekte overwereld - alleen of online met een vriend - terwijl je van vorm veranderende kerkers uitkamt in een poging de Calamiteit te stoppen en de wereld te redden!"