Nobody Saves the World - Frozen Hearth
In een vergeten wereld diep onder de grond wordt er om rijkdommen en eeuwige roem gevochten. Alleen een meester in vormen en aanpassingen kan de ultieme beloningen verdienen. Ben jij de ware? Leer nieuwe vrienden en rivalen kennen tijdens de Tempering, een reeks puzzels en uitdagingen die de grenzen van je vaardigheden en creativiteit opzoeken. Ontgrendel de nieuwe vormen van de Mechanic en Killer Bee en gebruik hun krachtige vaardigheden om de ultieme roem te verdienen en de wereld te redden!