No More Heroes 3 Purchase Bonus
・Bonusitem in het spel “CAT T-shirt” ・Bonusitem in het spel “DESTROY ALL XXXXXXS!! T-shirt” ・Bonusitem in het spel “IAFK T-shirt” ・Bonusitem in het spel “TENSION OF TIGER T-shirt” ・Bonusitem in het spel “INSERT COIN T-shirt” Verander van shirt in de garderobe van het motel.