Niemand Woont Onder de Vuurtoren
Je bent alleen op deze rots, met enkel een vuurtoren en de zeemeeuwen als gezelschap. Niets anders... tenminste, daar ben je vrij zeker van... De angstaanjagend gloeiende horrorhit No One Lives Under the Lighthouse is nu beschikbaar op XBOX met vernieuwde functies! De vorige vuurtorenwachter is spoorloos verdwenen en jij bent de nieuwste bewaker die belast is met het elke nacht brandend houden van de vuurtoren. Houd je gezond verstand op deze desolate rots in het midden van de oceaan en geef niet toe aan hallucinaties. Laat het een rustgevende herinnering zijn dat je hier alleen bent, omdat Niemand Woont Onder de Vuurtoren.