NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Moonshot Pack
Zorg dat je opvalt als je de dragway op komt rijden met het metallic gouden teamdesign uit het Moonshot Pack. Krijg de beschikking over deze Funny Car, coureurspak, truck en parachute, allemaal met dit spiegelende design. Dit beest weerkaatst alles wat hij inhaalt, zelfs de finishlijn die voorbij flitst als je er met 480 km/u overheen raast. Met elke overwinning kun je je Funny Car en truck verder aanpassen met de in-game sponsors die je zult aantrekken.