NERF Legends - Stego-Smash Pack
Knal in het spel met de NERF DinoSquad Stego-Smash-blaster en een op maat gemaakt pak met geweldige Stegosaurus-details. Gebruik deze puntige blaster en het pak in zowel singleplayer- als multiplayer-modi. De blaster en het pak hebben elk 4 extra skin-variaties om je Stego-uitstraling aan te passen! Na het downloaden van deze items, zullen ze beschikbaar zijn in het aanpassingsmenu.