NERF Legends - Rex-Rampage Pack
Neem een flinke hap uit je tegenstanders met de NERF DinoSquad Rex-Rampage-blaster en een op maat gemaakt pak met geweldige T. rex-details. Gebruik deze koning van de dino's blaster en het pak in zowel singleplayer- als multiplayer-modi. De blaster en het pak hebben elk 4 extra skin-variaties om je T. rex-uitstraling aan te passen! Na het downloaden van deze items, zullen ze beschikbaar zijn in het aanpassingsmenu.