Race op topsnelheid door de straten van Redview County in de mooiste auto's uit de film “Need for Speed”. De Movie-bundel bevat de politie- en racerversies van de GTA Spano en de Lamborghini Sesto Elemento. Het pakket bevat ook de Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition voor de politie en de Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S voor racers. Met deze racemonsters uit de film laat je het gaspedaal nooit meer los.