Blijf uit handen van de politie en versla je rivalen in Redview County met de mooiste auto's uit de film “Need for Speed”. Scheur weg in de racerversies van de Lamborghini Sesto Elemento, GTA Spano en de Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster722 S.