Schakel racers uit, blijf uit handen van de politie en versla je rivalen met de Concept Lamborghini-bundel. Bevat de politie- en racerversie van de verbluffende Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo en de adembenemend mooie Lamborghini Miura Concept.