Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Kies contracten. Jaag op doelwitten. Ontvang de premie. Het Hunter’s Bounty pack voor Necromunda: Hired Gun bevat unieke looks voor je mes, stub gun, outfit en speeltje van je mastiff. Elk heeft een Guilder-thema met een blauwe lak en metallic afwerking. Het hondenspeeltje helpt je cyber-mastiff doelwitten efficiënt te achtervolgen; het heeft dezelfde vorm als het lekkere vlees waar hij snel zijn tanden in zal zetten.