Necromunda: Hired Gun - Hellhound Pack
Kies je contracten. Jaag op je doelwitten. Ontvang de premie. Het Hellhound-pack voor Necromunda: Hired Gun bevat unieke cosmetics voor je mes, outfit en mastiff. Jaag je prooien doodsangst aan en maak ze af met je roestige mes en je middernachtshond. Vannacht loert de dood in de stad.