NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique: Super Uzumaki Rasengan
Hiermee kan de speler de Secret Technique: Super Uzumaki Rasengan (Attack Type) in gevechten activeren. Na het downloaden van deze content kun je deze in de game claimen door naar de online lobby van Hidden Leaf Village te gaan en Inn > Gift Box > Add-ons te selecteren.