NARUTO STORM 4 - Season Pass Bonus
Krijg vroegtijdig toegang tot drie add-on packs en een exclusieve geheime combinatietechniek bij de release van de eerste DLC. NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4-game vereist; los verkrijgbaar.