NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
Dankzij JULLIE heeft de Ultimate Ninja-serie wereldwijd meer dan 20 miljoen exemplaren verkocht! Speel als Momoshiki Otsutsuki en Kinshiki Otsutsuki, die een epische strijd voerden tegen Naruto en Boruto in "Boruto: Naruto the Movie". Maar er is meer! 11 beroemde shinobi mengen zich in de strijd in nieuwe Boruto-kostuums! Beleef de nieuwe generatie in epische gevechten!