NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2 is een toppunt van Naruto-actie en spanning. Het spel is bijzonder getrouw aan het universum van de anime en neemt spelers mee op een reis door de Shippuden-verhaallijn, met nieuwe gevechtssystemen die de gameplay verrijken. Kies de meest geschikte medestrijders en voer samen explosieve Team Special Techniques uit om tegenstanders weg te vagen. Ultimate Ninja STORM 2 is in HD geremasterd.