MY MONOPOLY
Maak je eigen game! Nu kunt u uw klassieke Monopoly spel personaliseren. Mijn Monopoly is een uitbreiding van Monopoly PLUS dat geeft je een kans om de klassieke en 3D-boards aan te passen. Maak je eigen spel door het aanpassen van het centrum van het bord en eigendom ruimten. Noem elke woning, voeg 2D foto's op eigendom ruimten, of plaats 3D-elementen op het midden van het bord om uw droom stad te creëren. Pronken met je talenten en verbaas je vrienden door het spelen van uw persoonlijke My Monopoly spel samen!