MY LITTLE PONY: Op avontuur in Hoefdorp aan Zee
Breng de magie terug naar Equestria en speel met de nieuwe generatie MY LITTLE PONY-personages in een avontuur vol plezier, mode en goede vrienden! Alleen jij kunt Sunny helpen om het meest magische feest te organiseren dat Equestria ooit heeft gezien. Gebruik je magie om modeshows te organiseren, vind schattige diertjes, vlieg met Pegasi en meer. Speel nieuwe vaardigheden en accessoires vrij om je pony's mee aan te passen, waaronder nieuwe hoeden, sieraden, rolschaatsen, en modemagie. Je vrienden Hitch, Izzy, Zipp en Pipp helpen je een hoefje. En je kunt een andere speler uitnodigen voor multiplayer-minispellen! Aardepony Sunny wil de wereld wat mooier maken door het Hoefdorp aan Zee-festival te organiseren, een vergeten viering van vriendschap en magie. Maar een andere pony wil het feest verpesten; er worden taarten gestolen, konijntjes losgelaten en zelfs Pipp's schilderijen worden verknald! De pony's hebben jouw hulp nodig om het Hoefdorp aan Zee-festival onvergetelijk te maken; kun jij de mysterieuze feestbederver vinden en de magie terugbrengen?