MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Bonus voor het kopen van de vorige game MY HERO ONE'S JUSTICE: - Speciale aanpassingsitemset voor Izuku Midoriya - De speciale aanpassingsitemset voor Izuku Midoriya wordt mogelijk op een latere datum uitgebracht. Om de bonus voor de koop van de vorige game te ontvangen, moet je opslaggegevens hebben van MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, het buitenissige vervolg op de 3D arenavechter MY HERO ONE'S JUSTICE maakt zijn heldhaftig debuut! Maak volledig gebruik van de Quirks van personages als je het in enorme arena's in epische gevechten man-tegen-man opneemt!