Mr. Fosters uniformbundel 'Klassiek'
Krijg een nieuw klassiek pak voor het speelbare personage Mr. Foster. Bevat Fosters klassieke pak (inclusief 9 huidstijlen), plus de vlinderstrik en klassieke strik als cosmetische accessoire (met elk 7 huidstijlen).