Koop het VIP Multiplier Pack! Met deze add-on verdubbel je de credits, reputatiepunten en ontwikkelingspunten die je in de Carrièremodus verdient. Met deze credits kun je beter technisch personeel aannemen, waaronder managers, ingenieurs en analisten.