Morbid - The Lords & Acolytes-Bundel
Griezelige, gruwelijke en gemene! Duik in de horrorwerelden van Morbid: The Seven Acolytes en Morbid: The Lords of Ire. Morbid: The Seven Acolytes is een horrorpunk actie-RPG vol Lovecraftiaanse verschrikkingen en Cronenbergiaanse smerigheid, waardoor het de meest gruwelijke versie tot nu toe is van het isometrische Souls-achtige genre! Jij bent de laatst overlevende Strever van Dibrom. Je plicht, waar je je hele leven voor hebt getraind, is het verslaan van de Zeven Acolieten, vervloekte en machtige wezens, bezeten door kwaadaardige godheden genaamd Gahars. Morbid: The Lords of Ire is het volgende hoofdstuk in de veelgeprezen, isometrische 'souls-like' actie-rpg ""Morbid: The Seven Acolytes"", waarin de heldhaftige Striver opnieuw de strijd aanbindt met vreselijke wezens in een duistere, verwrongen wereld van pijn en ellende." "Zelfs toen de Gahars werden verslagen, zijn ze nooit echt gestorven. Ze sliepen slechts geduldig, rustig afwachtend tot het moment dat ze weer konden herrijzen... EEN NIEUW AVONTUUR VANUIT EEN NIEUW PERSPECTIEF Neem het op tegen angstaanjagende nieuwe vijanden in een geheel nieuw 3D-perspectief. Slacht monsterlijke wezens af met behulp van een arsenaal aan dodelijke wapens, uitrusting en zegeningen en vermorzel alles op je pad. GEAVANCEERD GEESTELIJK GEZONDHEIDSSYSTEEM Voortbordurend op het geestelijk gezondheidssysteem uit Morbid: The Seven Acolytes, kan de manier waarop je gevechten aanpakt een dramatische impact hebben op de wereld om je heen. Toegeven aan de waanzin kan je heel sterk maken, maar kent ook veel risico en zal de manier waarop je de wereld ziet dynamisch veranderen. VERKEN GEKWELDE LANDSCHAPPEN Vecht je een weg door de vijf werelden van Ire: griezelige horrorpunk-rijken die worden bewoond door vijf unieke facties, van winterse bergen tot verdorven steden en daar voorbij. Vervul je heilige plicht om het land te verschonen van het kwaad dat erover is neergedaald. TROTSEER AFZICHTELIJKE GRUWELS Confronteer vreselijke vijanden, jaag op duivelse doelwitten en bevecht de monsterlijke Lords of Ire. Meer bloed, meer ingewanden, meer Morbid.