Modder, zweet, adrenaline en plezier: ontdek de rijder in je en spring direct de actie in met Monster Energy Supercross 6! Beleef alle emoties van het Monster Energy Supercross 2022-kampioenschap met de officiële motoren, rijders en rallycircuits. Profiteer van de verschillende instellingen en pas elk detail van je spelervaring aan. Je kunt het realiteitsgehalte en het rijgemak naar eigen keuze instellen. Dit jaar volgt Supercross 6 een volledig nieuw en uniek gezichtspunt: dat van jou! JOUW PERSOONLIJKE COACH Laat je stempel achter in de wereld van Supercross met de hulp van je coach en mentor, de legendarische Jeremy McGrath! Leer al zijn trucs in de Supercross Academy en vertrouw op zijn aanwijzingen om de toppositie in het kampioenschap te bereiken in een carrièremodus die immersiever is dan ooit tevoren. Boek successen, maak indruk op de sponsors, ga de unieke concurrentiestrijd aan en word de wereldkampioen Supercross! LATEN WE EEN RITJE MAKEN Van het vliegveld naar de mijnen, van de bergen tot het stadion: het nieuwe Supercross Park biedt unieke locaties om in je eentje of met je vrienden te verkennen! Elk gebied is verbonden met Supercross-circuits en motocrossparcours die je kunt gebruiken om te oefenen, stunts uit te voeren of waar je gewoon van het uitzicht kunt genieten. RHYTHM ATTACK Jij. Je tegenstander. Een rechte weg. Verder heb je niets nodig. Geef gas en volg de stroom om als eerste over de eindstreep te gaan in de nieuwe Rhythm Attack-modus. Laat zien wat je waard bent, elke race weer, in de enkele eliminatietoernooien die plaatsvinden op adembenemende locaties, zoals ravijnen en bossen. JOUW UITDAGING, JOUW TRAJECT Pas elk onderdeel van je klim naar de top aan totdat je wereldkampioen bent geworden! Rijd op je motor met een superrealistisch gevoel of maak gebruik van de rijdhulp. Zo kun je elke race beginnen met een stijl die bij jouw behoeften past. Kies hoe je je rijvaardigheden wilt ontwikkelen en pas elk detail van je motor aan. En dat is nog niet alles! Zet je ideale parcours uit met de Track Editor, creëer een onmiskenbare stijl met de Helmet Editor en pas de rijder en de motor aan je eigen voorkeur aan met behulp van een breed scala aan accessoires. WORDT DIT JE EERSTE RIT? Laat je niet afschrikken door de wendingen en hobbels. Met de nieuwe rijhulp ding je mee vanaf de eerste race. Dankzij de remhulp, stuurhulp en versnellingshulp kun je eerst het circuit leren kennen en ontdekken langs welke weg je het makkelijkst je doel kunt behalen: de race winnen! RACE ONLINE Als allereerste over de eindstreep gaan, perfecte manoeuvres uitvoeren, honderden kilometers rijden op je motor. Dankzij het nieuwe classificatiesysteem kun je punten verdienen en omhoogklimmen in het klassement met deze of andere activiteiten, of zelfs door je te specialiseren in de activiteiten die je leuk vindt. En alles is geïntegreerd in de nieuwe cross-play-functie zodat je op elk console samen met je vrienden kunt spelen!