Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack
Mis het exclusieve Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack niet. Met dit pack geef je je rijder een eigen tintje met een helm, bril, crossshirt, crossbroek en een paar schoenen, die je stuk voor stuk niet in de game kunt krijgen! Het pack bevat een ANSR AR3-helm, een EKS EKS-S-bril, een shirt en broek van Fly Racing LITE en een paar TCX Comp-Evo-schoenen.