Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack
Mis het exclusieve Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack niet. Met dit pack geef je je rijder een eigen tintje met een helm, bril, crossshirt, crossbroek en een paar schoenen, die je stuk voor stuk niet in de game kunt krijgen! Het pack bevat een Shaei VFX-W-helm, een Progrip 3450-bril, een shirt en broek van Axo Grunge en een paar Gaerne SG12-schoenen.