Moedige verkenner pakket
De outfit Moedige verkenner geeft Lara een nostalgische leren jas, hoge veterlaarzen, een vliegeniersbril en een felrode das, in de stijl van de avonturiers van weleer. Als Lara deze outfit draagt, hebben alle explosieve pijlen van Lara een grotere ontploffingsradius.