Modern Tanks: Oorlogstankspellen
Maak je klaar voor een echt gevecht tank gevechten in het spannende online spel Modern Tanks! Kies uit een enorm arsenaal aan moderne gevechtsvoertuigen - van lichte verkenning tot krachtige zware tanks. Elk gevechtsvoertuig heeft unieke kenmerken-snelheid, pantser, vuurkracht. Gebruik de sterke punten van je tank en ontwikkel een flexibele strategie in elke strijd. Neem deel aan spannende gevechten tegen spelers van over de hele wereld in deze echte wapenwedloop. Demonstreer je vaardigheden in het spel Tank vs Tank. Pas het hoogste strategische denken toe in de teamgevechten van tankafdelingen. Coördineer acties met je bondgenoten, doorbreek vijandelijke verdediging of werp hun aanvallen af. Alleen teamwork en wederzijdse hulp zal u de overwinning in deze tank oorlog te brengen. Upgrade de kenmerken van je tank in de werkplaats - versterk het pantser, upgrade het pistool, boost de motor. Verken nieuwe projectielen en vaardigheden om een beslissend voordeel te behalen in de strijd. Met elke overwinning doe je ervaring op en de mogelijkheid om je gevechtstank te verbeteren. Word een onoverwinnelijke aas van tanktroepen! Dompel jezelf onder in realistische gameplay en spannende graphics. Voel de sfeer van een echte oorlog - van het gebrul van schoten en explosies tot het gebrul van sporen en het gebrul van motoren. Neem deel aan ongelooflijke tankgevechten! Moderne tanks zijn jouw kans om een echte tankcommandant te worden en deel te nemen aan spannende online gevechten. Vecht, win overwinningen, upgrade je tank en stijg op in de wereldranglijst! Het is tijd om mee te vechten! Laad het projectiel en stap op het gas in deze nieuwe tank oorlog! Misschien wachten veel van de grappigste en meest onbaatzuchtige tankcommandanten op je! Probeer jezelf als een echte commandant van een gevechtsvoertuig! Moderne tanks bieden een verscheidenheid aan spelmodi met verschillende leesmodi. Verbeter je vaardigheden in de quick battle-modus of test jezelf in de survival-modus, waar elke treffer van een projectiel telt. Domineer het slagveld in point capture mode of vernietig een vijandelijke basis in assault mode. Doe mee aan wedstrijden en toernooien om je vaardigheden te testen tegen de beste spelers van over de hele wereld. Win titels, krijg zeldzame prijzen voor winnende seizoenen. Word wereldkampioen in tankgevechten! Vecht op verschillende locaties - van woestijnvlakten tot stedelijke jungles. Elke kaart vereist zijn eigen gevechtsstrategie. Houd rekening met het terrein, gebruik schuilplaatsen, neem voordelige posities in en vernietig vijanden. Tank vaardigheid is boven alles! PvP Tanks online! Alleen in de online oorlog van moderne tanks!