M&M Clash of Heroes Sterke tegenstanders
Download deze gratis update en speel tegen de vier machtige bazen Azexez, Count Carlyle, Ludmilla en Azh-Rafir in Quick Battle en online-multiplayerspeltypen. Ze gebruiken hun vier nieuwe spreuken tegen je: Azexez' Demon Portal, Ludmilla's Spider Swarm, Count Carlyle's Bile Blast en Azh-Rafirs Palm Blast! Als je liever de duistere kant kiest, download je de DLC 'Ik ben de baas' om als deze slechte schurken te spelen.