Mitama Dance of Miracles
Extra downloadbare content die de verschijningskans van 'Nigi Mitama' vergroot, demonen die voorwerpen laten vallen waar je Glory voor krijgt, de punten waarmee je nieuwe Miracles leert. *Ook zonder deze DLC is er nog een kleine kans dat je Mitama tegenkomt. *Je kunt de verschijningskans tijdens de game aanpassen in het optiemenu.