Minecraft: Transformers
Er is meer dan je op het eerste gezicht zou denken in deze epische Transformers-avonturenkaart! Speel als populaire Autobots zoals Optimus Prime en Bumblebee terwijl je bekende vijanden zoals Megatron en Starscream probeert tegen te houden. Til je gevechten naar een hoger niveau met allerlei blokkerige knallers en spring in coöp-multiplayer om de strijd voor vrijheid aan te gaan met vrienden. Autobots, kom in actie!