Minecraft: Moana 2 Zoekertjes
Leer de wegen van de oceaan met Moana en vrienden! Verken iconische locaties, ontmoet bekende en nieuwe personages en herbeleef momenten uit beide films. Ga op speurtochten over het eiland terwijl je in je kano over de golven rijdt, vecht tegen de Kakamora en versla Tamatoa met Maui.