Minecraft - Avatar: Overgangsrituelen
Ga op een spannende reis met de Avatar DLC! Word een Na'vi van de Omatikaya Clan. Beheers overlevingsvaardigheden en pak traditionele overgangsrituelen aan. Bouw een band op met een banshee, beklim het Hallelujah-gebergte en verken het bioluminescente regenwoud! Ontmoet onderweg adembenemende wezens en planten. Inclusief populaire skins!