Merge Games horrorbundel
Wat hebben duistere Noorse fabels, intergalactische cruises en Lovecraftiaanse gruwelen gemeen? Griezelige, gruwelijke en gemene monsters! Duik in de horrorwerelden van Bramble: The Mountain King, Morbid: The Seven Acolytes en Slaycation Paradise - als je durft! Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King neemt je mee op een aangrijpende en verontrustende reis door schitterende omgevingen. Kruip in de huid van Olle, een jongen die op pad gaat om zijn zus te redden, die is ontvoerd door een gevaarlijke trol. Morbid: The Seven Acolytes Morbid: The Seven Acolytes is een horrorpunk actie-RPG vol Lovecraftiaanse verschrikkingen en Cronenbergiaanse smerigheid, waardoor het de meest gruwelijke versie tot nu toe is van het isometrische Souls-achtige genre! Slaycation Paradise Diep verscholen in het hart van het sterrenstelsel, biedt onze geavanceerde vestiging bij Slaycation Paradise exclusieve toegang tot vermakelijke slachtactiviteiten voor alle warpreizigers die de dagelijkse sleur willen ontvluchten. Ontdek onze prachtige en chaotische bestemmingen gevuld met monsters die op je ondergang uit zijn. Slacht je zorgen en geniet van je leven terwijl de wereld om je heen verdort en sterft!