MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
Na de Capellaanse Conferatie een verwoestende klap te hebben toegebracht, wilde Hanse Davion dit trucje herhalen in de strijd tegen de Draconis Combine. Theodore Kurita is zich echter goed bewust van de dreiging van de FedCom-alliantie en heeft maatregelen getroffen om de afweer van de Combine te versterken voor deze onvermijdelijke oorlog. Er doet zich nu een unieke kans voor om je te verenigen met de Draconis Combine en je achter Kurita's onverwachte plan te scharen.