MechWarrior 5: Mercenaries - Solaris Showdown
Na een succesvolle missie op de beruchte Mercenary Star reizen Mason en zijn bemanning naar het Hardcore-systeem, waar ze 'Mech-piloot Duncan Fisher treffen, die gaat proberen een plek in het FedCom Unification Tournament te bemachtigen. Mason en Fisher sluiten een onwaarschijnlijk verbond en samen doorkruisen ze de schaduwen van Solaris, vechten ze bloedstollende 'Mech-duels uit en racen ze tegen de klok om de situatie te redden - een ware Solaris Showdown.