Maximum Entertainment Puzzle Platformer Bundle
Dompel jezelf onder in de boeiende wereld van puzzel-platformers met de Puzzle Platformer Bundel. Los ingewikkelde puzzels op, navigeer door prachtige landschappen en ervaar meeslepende verhalen. Deze bundel bevat: Degrees of Separation Sluit je aan bij Ember en Rime in een 2D puzzel-platformer waar ze hun contrasterende krachten van warmte en kou moeten gebruiken om obstakels te overwinnen. Ontwikkeld voor zowel solo- als co-op-spel, verkennen spelers een ontroerend verhaal van Chris Avellone en lossen ze puzzels op door middel van samenwerking en unieke vaardigheden. Lost Words: Beyond the Page Interageer met de woorden in het dagboek van een jong meisje om puzzels op te lossen en een emotioneel verhaal te ontdekken dat zich afspeelt in de levendige wereld van Estoria. Met een verhaal geschreven door Rhianna Pratchett combineert dit spel unieke gameplay-mechanismen met een opvallende aquarel esthetiek. Skully Op een afgelegen eiland wordt een schedel genaamd Skully weer tot leven gebracht door een godheid om in te grijpen in een oorlog tussen de broers en zussen van de godheid. Navigeer door een vreemd paradijs en gebruik nieuwe krachten om het conflict te beëindigen en het eiland te redden. Teslagrad 2 Lumina, een jonge Teslamancer, begint aan een gevaarlijk avontuur in Wyrmheim. Gebruik elektromagnetische krachten om een gigantische, verlaten toren te verkennen en de geheimen van Lumina's voorouders te ontdekken in deze opvolger van het populaire fysische puzzelspel. Teslagrad Remastered Ontsnap in de Tesla Tower, beheers de kunst van Teslamancy om ingewikkelde puzzels op te lossen en ontdek de geheimen van het verleden. Deze geremasterde versie van de indieklassieker heeft bijgewerkte graphics, nieuwe uitdagingsniveaus en geremasterde audio.