Masters of Evil-pakket
Baron Zemo en zijn Masters of Evil zijn weinig goeds van plan als ze de Avengers proberen weg te lokken en te verslaan in deze nieuwe versie van het klassieke comic-avontuur uit 1963. Dit pakket bevat 11 speelbare personages!