Marvel's Midnight Suns - Redemption voor Xbox One
Venom, de dodelijke amalgaam van Eddie Brock en een alien symbiont, voegt zich bij de Midnight Suns om de slechte dingen die hij onder Lilith's demonische invloed heeft gedaan recht te zetten. Maak van je voormalige Fallen vijand een angstaanjagende bondgenoot tijdens nieuwe verhaalmissies terwijl Venom naast zijn beste frenemy Spider-Man vecht. Bloedzuigende vampieren hebben het riool onder New York City overgenomen, maar zelfs zij beven van angst bij het zien van Venom's gitzwarte klauwen en vlijmscherpe tanden. Met behulp van de Midnight Suns, vecht Venom om weer controle te krijgen over zijn acties en om NYC te bevrijden van de ondode plaag—maar doordat hij zichzelf ontworstelt van de ene manipulatieve demon, trekt hij de aandacht van een andere. Met ontblote tanden en een tong die kronkelt in vraatzuchtige anticipatie, is Venom gretig om zich door de boosdoeners heen te knagen, om zo in dezelfde bijt de onschuldigen te beschermen en zijn onstilbare honger te voeden. Gebruik Venom's gulzige agressie in je voordeel en maak deze brutale antiheld een erelid van de Midnight Suns. Deze content vereist Marvel's Midnight Suns om te spelen en is inbegrepen in de Season Pass.