Marvel's Guardians of the Galaxy
Digitale download bonus: - Social-Lord-outfit voor Star-Lord (vroegtijdige toegang) Ga op een wild avontuur in het heelal met deze nieuwe kijk op Marvel's Guardians of the Galaxy. In deze third-person actie-adventuregame ben je Star-Lord en dankzij jouw gewaagde en enigszins dubieuze leiding heb je een zonderlinge groep van onwaarschijnlijke helden overtuigd om met je mee te gaan. Een of andere minkukel (vast jij niet) heeft een aantal rampzalige gebeurtenissen veroorzaakt en alleen jij kunt de onvoorspelbare Guardians lang genoeg bij elkaar houden om een complete interplanetaire meltdown te voorkomen. Gebruik Element Blasters, tag-teamgevechten, dropkicks met jetboots, alles mag. Denk je de boel onder controle te hebben, loopt alles toch nog in de soep. Maar de gevolgen van je acties zorgen er wel voor dat de Guardians altijd op hun hoede zijn. In dit originele Guardians of the Galaxy-verhaal van Marvel kom je krachtige nieuwe wezens tegen evenals unieke benaderingen van iconische personages, die allemaal verwikkeld zijn in een strijd om het lot van het sterrenstelsel. Het is tijd om het universum te laten zien wat je waard bent. Alles onder controle. Toch?