Marvels Black Panther Movie-personage- en levelpakket
Download dit level- en personagepakket geïnspireerd op de Black Panther van Marvel Studios. In het koninkrijk van Wakanda neem je de legendarische superheld en zijn zus Shuri mee op een gevaarlijke missie naar de donkerste diepten van hun geboorteland. Onderweg nemen ze het op tegen gemuteerde wezens en het wrede leger van aartsvijand Erik Killmonger.